سبد خرید 0

خدمات ایساتیس تایر

  

بالاخره حتی بهترین لاستیک ها هم فرسوده می شوند. در صورت انجام این کار ، شما به یک بخش فروش و خدمات نیاز دارید که بتوانید روی آن حساب کنید.

 برای تعیین قیمت مجموعه ای از لاستیک، به فروشگاه اینترنتی ایساتیس تایر بیایید یا قرار ملاقات خود را بصورت آنلاین تعیین کنید. ما انواع لاستیک با برند های  مختلف برای ماشین سواری شما داریم.

وقتی صحبت از عملکرد وسیله نقلیه شما می شود ، شما از متخصصان معتمد خدمات با کیفیت می خواهید. ایساتیس تایر طیف گسترده ای از خدمات خودرو و تایر را ارائه می دهد. از لاستیک های جدید گرفته تا تعویض لاستیک توسط تکنسین های ماهر، به تعمیر و نگهداری لاستیک مناسب وسیله نقلیه شما کمک می کنند.

 

از آنجایی که ایساتیس تایر نمایندگی فروش لاستیک با برند های مختلف ایرانی و خارجی هست ، ما به دنبال بهترین لاستیک ها برای نیازهای خاص مشتریان هستیم. اما چیزی که واقعاً ما را از هم متمایز می کند در واقع کیفیت است: تعداد زیادی لاستیک وجود دارد که فقط خوب نیستند ، بنابراین ما از سالها تجربه خود برای جلوگیری از آنها استفاده می کنیم. ما همچنین به طور کامل تمام لاستیک های خود را سرویس می کنیم ، و به تمامی تعهدات خود پایبند هستی،  بنابراین شما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی و اعتماد کنید.

هدف ما تمرکز بر خدمات مشتری است. این پایه و اساس تجارت ما است

از این فرصت استفاده کنید و  وبا ورود به سایت ایساتیس تایر از خدمات ما بهره مند شوید . و یا اینکه برای خدمات شخصی با ما تماس بگیرید.

ایساتیس تایر مفتخر است که بخشی از خدمات خودرا با ارائه خدمات حرفه ای و ضمانت تحویل و نصب لاستیک رضایت مشتریان راجلب نماید. بنابراین مشتریان می توانند هنگام انتخاب ما برای تمام نیازهای سرویس لاستیک وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشند.

ایساتیس تایر متعهد می شود که  تمامی خدماتش با استانداردهای حرفه ای بالا انجام خواهد شد.

همچنین  هزینه و نیاز هرگونه فروش و نصب  را به صورت شفاف توضیح و بیان نماید. پرسنل ایساتیس تایر خدمات نصب تایر با کیفیت و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

 

 

 

همانطور که از نام تجاری ما مشخص است ، لاستیک ها قسمت عمده ای از کار ما هستند. اگر هر طریقی با سایت و فروشگاه ما آشناشده اید بسیار خوش شانس هستید! ایساتیس تایر با لاستیک ماشین سواری با برند های معتبر مختلف کار می کند. اگر مطمئن نیستید سایز لاستیک شما چیست یا چه نوع لاستیک برای سبک رانندگی شما بهترین است ، نگران نباشید! برای یافتن اندازه لاستیک خود می توانید از راهنمای سایت استفاده کنید و یا اینکه همیشه می توانید با تلفن ، ایمیل تماس بگیریدو یا اینکه با مراجعه حضوری در فروشگاه با پرسنل مجرب  با تجربه ما مشورت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

با کمک تیم متخصص ایساتیس تایر در هزینه خودصرفه جویی کنید ، ایمن تر رانندگی کنید و از سرمایه خود بیشتر بهره مند شوید.

 

 

جهت آگاهی:

 

·       آیا لاستیک باد کرده دارید؟ به ایساتیس تایر مراجعه کنید، ما شما را به جاده باز خواهیم گرداند.

·       با بررسی منظم سیستم کنترل فشار تایر ، بازده سوخت را حفظ کنید و عمر لاستیک را طولانی کنید.

·       پرسنل ایساتیس تایر خدمات نصب تایر با کیفیت و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

·       با انتخاب لاستیک های خود طبق فصل ، به طول عمر لاستیک خود کمک کنید.

·       اگر می خواهید روشی بهتر و کارآمد برای باد کردن لاستیک خود داشته باشید ، باید تورم ازت را امتحان کنید.

·       متعادل سازی تایر برای عمر لاستیک شما باید هر 6000 تا 9000 کیلومتر انجام شود.

·       چرخش مناسب لاستیک کمک می کند تا حتی ساییدگی لاستیک شما کاهش یابد ، عمر آنها افزایش یافته و ایمنی را بهبود می بخشد.

·       تراز مناسب چرخ ، ساییدگی لاستیک را کاهش می دهد و سواری و هندلینگ خودرو را بهبود می بخشد.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()