سبد خرید 0

حریم خصوصی کاربران

سیاست حفظ اطلاعات و محرمانگی اطلاعات کاربران در ایستاتیس تایر

ایستاتیس تایر معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات ایستاتیس تایر و نیز راهکارهای ایستاتیس تایر برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت ایستاتیس تایر توضیح داده شده است.

محتویات این سند

  • این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی ای است که ایستاتیس تایر از کاربران سایت جمع آوری می کند و نیز نحوه استفاده ایستاتیس تایرس از این اطلاعات. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران ایستاتیس تایر را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.
  • این سند به مواردی که در اختیار ایستاتیس تایرس نیست و ایستاتیس تایر هیچ کنترلی بر آن ها ندارد نمی پردازد. شرکت های مشتری خدمات ایستاتیس تایرس و افراد ثالثی که در استخدام ایستاتیس تایرس نیستند و همچنین اطلاعات ثبت شده در Whois نام دامنه کاربر از جمله این موارد هستند.

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها

  • شما با ثبت نام و ارسال فرم های سفارش و پشتیبانی در سایت ایساتیس تایر اطلاعات خصوصی خود از قبیل نام، نشانی، نشانی الکترونیک و … را در اختیار ایستاتیس تایر قرار می دهید.
  • پس از ورود به سایت ایساتیس تایر شما یک کاربر ناشناخته نیستید و اطلاعات مربوط به استفاده شما از خدمات ایساتیس تایر نگهداری می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن بوده ولی محدود به این موارد نیست.
  • ایساتیس تایر کلیه تراکنش های شما از جمله تراکنش های مالی را جمع آوری و نگهداری می کند.
  • ایساتیس تایر به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت ایستاتیس تایرس اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی های ایساتیس تایر و صفحاتی که مشاهده می کنید را جمع آوری و نگهداری می کند.
  • ایساتیس تایر از این اطلاعات در راستای بعضی از مقاصد از قبیل ارتقاء خدمات ایستاتیس تایرس، تهیه محتوای مناسب، برنامه های تبلیغاتی و مانند آن استفاده می کند.
  • ایساتیس تایر اطلاعات شما را اجاره نمی دهد، نمی فروشد و به اشتراک نمی گذارد به جز در موارد زیر:
  • در صورتی که مراجع قضایی اطلاعات شما را –به هر دلیلی- از ایستاتیس تایرس بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار می گیرد.
  • ایساتیس تایر ممکن است بر روی کامپیوتر شما کوکی ذخیره کرده و در مراجعات بعدی شما به سایت ایستاتیس تایر از آن استفاده کند.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

  • شما می توانید اطلاعات ثبت شده خود را در سایت ایساتیس تایر تغییر دهید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که در هنگام عضویت در ایساتیس تایر آن ها را در سایت ایساتیس تایر وارد نموده اید؛ مگر آنها که از لحاظ شناسایی هویت برای کارکرد ایساتیس تایر ملاک امنیت حساب کاربری داشته باشد مثل ایمیل و نام خانوادگی و…
  • شما می توانید به طور کامل از ایساتیس تایر و کلیه خدمات آن خارج شوید. در این حالت برخی از اطلاعات شما از ایساتیس تایر حذف شده و تعدادی دیگر از آن ها حداقل به مدت یک سال بایگانی می شوند. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، نشانی الکترونیک، شماره تلفن همراه، پیام های ارسالی و مانند آن بوده ولی محدود به موارد فوق نیست.

سایت های لینک شده
این سایت ممكن است با وب سایت های دیگر (“سایت های لینك”) پیوند داشته باشد. سایت های لینك شده تحت نظارت ایستاتیس تایر نیستند و ایستاتیس تایر در مورد آنها مسئولیتی ندارد. شما باید توجه داشته باشید كه اطلاعات شخصی كه برای سایت های لینك می فرستید،‌ تحت نظارت خط مشی حریم خصوصی ایستاتیس تایرس نخواهد بود و ما جداً توصیه می كنیم كه نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آنها اطلاع حاصل كنید.

تغییرات در این سیاست ها
ایستاتیس تایر حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن این سیاست نامه تغييرات ايجاد کند. اگرچه سعي مي شود از طريق ايميل کليه کاربران از تغييرات مطلع شوند ولي کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن ، درخواست قطع سرويس خود را نمايند و یا از سایت ایستاتیس تایر خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غير اين صورت تمام پيامد هاي احتمالي آن بر عهده کاربران خواهد بود .

پرسش ها و پیشنهادها
در صورتی که درباره این سیاست ها پرسشی دارید یا پیشنهادهایی برای تغییرات و بهبود آن ها دارید، با استفاده از فرم تماس با ما آن را با تیم ایستاتیس تایر در میان بگذارید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()